Díky

Nevim jestli jí Anson ještě dělá, ale podle takové "staromodní" bych řek že ta má, se už dělala někdy dřív.

Burago a Maisto jí dělaj, ale v hrozné kvalitě a totálně serou na celkem důležité detaily. Když se koukneš na fotku týhle a tý od buraga, tak burago má všechny výdechy na zadku a kolem zadního okna v barvě a je jim uplně jedno že v realu to je díra s mřížkou. Anson to má o hodně lepší, U buraga jsou budíky na palubovce jen samolepka, z kol trčí čepy, motor je hroznej, světla...

Už jsem chtěl nedávno vzít tu od buraga, protože tohle nádherný auto jsem ve sbírce prostě musel mít, ale naštěstí jsem počkal a na aukru se objevila za krásný 4 stovky tahle. Po stisknutí zadní SPZky se vysune křídlo.





A už je to moje 6. auto, které v realu drželo titul nejrychlejšího auta na světě. Brzy k nim snad přibydou další rekordmani-288GTO a Daytona, někdy snad i Veyron.

Miura-welly, 959-polistil, F40-HW, EB110-Anson, XJ220-Maisto Tchibo edition a F1-maisto.











